fbpx
Webshop laten maken

door professionals

Elke ondernemer weet inmiddels wel hoe belangrijk het is om een webshop te hebben. Zeker in de tijd waarin steeds meer mensen online hun aankopen doen. Maar zelf een webshop maken is niet altijd de beste keuze. Een webshop laten maken is vaak veel makkelijker én beter. Wat moet een webshop nou eigenlijk juridisch gezien bevatten en waarom zijn canonieke links zo belangrijk bij een webshop?

Mededeling i.v.m. Corona
Vanwege de recente corona-maatregelen stappen bedrijven massaal over op webshops. Omdat er veel haast bij is en om de investering laag te houden hebben we kant-en-klare webshop oplossingen ontwikkeld. Binnen 3 werkdagen kan de shop al live!
Ja, ik wil een kant-en-klare webshop!

Een webshop laten maken door Optima Media

Een webshop laten maken door Optima Media is een goede keuze. Niet alleen omdat we een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bieden, maar ook omdat we gedreven mensen op de juiste plek aan het werk zetten. We houden je altijd persoonlijk op de hoogte van de voortgang en laten graag onze expertise blijken op het gebied van backlinks, interne links en andere vormen van zoekmachineoptimalisatie. Zo heb je niet alleen een goedwerkende website binnen een aantal dagen, we zorgen er ook voor dat je direct je eerste bezoekers kunt verwelkomen.

team medewerker michael

Webshop van A tot Z

Bij Optima Media regelen we alles van A tot Z. Van het registreren van het domein dat jij wilt gebruiken tot een complete backend oplossing voor het verwerken van bestellingen, eventueel zelfs met de juiste dropshippingmodules wanneer je hier gebruik van wilt maken en geen eigen voorraad wilt hanteren. Of juist met een voorraadstatus die gekoppeld is aan het aantal producten dat jij nog hebt liggen, zodat dit direct in de webshop bijgewerkt wordt wanneer iemand een artikel bestelt. Het laten maken van de webshop kun je dus helemaal aan ons overlaten.

Jouw webshop met o.a.:

Valuta switcher

Valuta switcher voor internationale webshops.

Kortingscode functie

Maak eigen kortingscodes gekoppeld aan een actie.

Responsive

Webshop is standaard mobielvriendelijk

Aanbiedingen/acties

(Tijdelijke) kortingsacties zijn simpel instelbaar

Aftersales programma

Review sterrensysteem met aftersales programma

Eén aangewezen projectmanager

Je krijgt één ervaren projectmanager toegewezen.

Een Webshop in drie stappen

Zo zorgt Optima Media voor jouw succesvolle webshop!
01
Intake en strategie
Strategie bepalen op basis van concurrenten, huidige online positie en doelstelling.
02
Uitvoering
Op basis van de strategie, starten we met de bouw van de webshop.
03
Vindbaar maken
Na de lancering zorgen we ervoor dat webshop goed gevonden wordt in o.a. Google.

Meest gestelde vragen

Kunnen mijn klanten ook inloggen en een overzicht zien van al zijn/haar aankopen?
De klant kan een overzicht te zien krijgen van al zijn voorgaande online aankopen, met de bijbehorende facturen. Ook kan hij gemakkelijk de procedures inzien voor eventuele retourlogistiek en garantievoorwaarden. Een webshop laten bouwen met inlogmogelijkheid voor klanten heeft ook als voordeel dat u als verkoper over een uitgebreide database met klantgegevens komt te beschikken. U beschikt over alle gegevens van de klanten inclusief de informatie van de producten waar uw klanten in geïnteresseerd zijn.
Kan ik zelf wijzigingen aanbrengen in de webshop?
Met een zeer gebruiksvriendelijk webshop CMS-systeem kunt u inloggen en heel eenvoudig producten toevoegen en verwijderen, prijzen aanpassen, etc. Wanneer u inlogt u ziet u een eenvoudig controle paneel. Hiermee kunt u op simpele wijze bijna alle veranderingen aanbrengen die u wenst. Indien u er niet uitkomt, biedt Optima Media zowel telefonische als online support. Het is uiteraard ook mogelijk om alle wijzigingen door ons aan te laten brengen, hier komen echter wel wat extra kosten bij kijken. Echter, het controle paneel is zo ingericht dat de gemiddelde internetgebruiker eenvoudig de gewenste aanpassingen kan aanbrengen. Bovendien wordt bij de oplevering van de webshop 1 op 1 uitgelegd hoe alles werkt door uw persoonlijk toegewezen adviseur.

Indien gewenst zijn er uiteraard ook SLA contracten beschikbaar, met bijpassende backup & onderhoudscontracten en toegang tot de 24-uurs serivcedesk.

Is een koppeling met facturatiesystemen, fysieke kassa’s en scanners mogelijk?
Hoe meer verkopen er plaatsvinden en hoe uitgebreider het assortiment is, hoe belangrijker het is om goed te automatiseren. Bij een goede automatisering hoort uiteraard ook een goede koppeling met de onderlinge systemen. Optima Media biedt daarom ook de mogelijkheid om (evt. op maat gemaakte) voorraadbeheerssystemen te leveren en te koppelen met uw eigen facturatiesysteem. Uiteraard is het ook mogelijk deze koppeling te realiseren met de fysieke kassa’s en de (barcode)scanners.
Zo houdt u altijd het overzicht op uw voorraad, en heeft u geen extra administratieve kosten.
Wat is er nog meer mogelijk met mijn webshop?
Welk product u ook verkoopt; als de webshop er niet betrouwbaar uitziet, loopt u verkopen mis. Heeft u de beste prijzen, maar kan de klant de producten niet gemakkelijk vinden? Dat betekent lost-sales. Heeft de klant zijn producten gevonden, maar kan hij niet afrekenen met de gewenste betaalmethode? Weer een verkoop gemist! Of wellicht heeft de klant zelfs afgerekend, maar is de verkoop niet volledig “geautomatiseerd” aan de verantwoordelijke persoon doorgegeven. Dan is de levering onnodig vertraagd. Of omdat er geen voorraadbeheerssysteem geïmplementeerd is, weer vertraging!

En hoe zit dat met klanten die in de toekomst weer aankopen willen doen. Moeten ze bij elke aankoop weer alle gegevens invullen, en bouwen ze geen punten op? Als u de klanten een mogelijkheid biedt om in te loggen, beschikt u ook over de mogelijkheid om klanten een stuk persoonlijker te waarderen en te belonen.

Is álles goed verlopen? Nu moet u alle verkoopfacturen nog naar de accountant doorsturen, wat een klus! Gelukkig kan dat ook anders. Al deze functionaliteiten kunnen geïmplementeerd worden in je webshop!

Sommige webshops brengen een provisie per verkoop in rekening. Doen jullie dat ook?
Nee, wij zijn een online marketing bureau en wij brengen slechts onze uren in rekening.
Brengen jullie ook maandelijkse kosten in rekening?
Nee. Wanneer je zelf je hosting regelt, bouwen wij daar de shop op.
Waarom zo goedkoop als jullie voor grote bedrijven werken?
Dit is een absolute uitzondering. Tijdens deze corona-crisis proberen we als bedrijf zoveel mogelijk de helpende hand te bieden, door de drempels zo laag mogelijk te maken om online activiteiten te ontwikkelen.

Dit is wat klanten zeggen

De online marketing wordt verzorgd door onze partners van Optima Media uit IJsselstein. Ze zijn er in korte tijd in geslaagd om meer lead aanvragen te genereren via de website.
John van den Heuvel
Directeur Officium B.V.

Dit is jouw team!

het bedrijf
het team
vacatures
het bedrijf

Sinds 2007 helpen wij bedrijven met groeien.

Wanneer binnen een bedrijf ieder zijn of haar kwaliteiten kent kun je als bedrijf bouwen. Eenieder zet zijn eigen kwaliteiten in, en wanneer je dit samen brengt tot één krijg je een mooi eindproduct waar iedereen aandeel in heeft. Teamwork en specialisten komen zo bij elkaar.
het team

Onze specialisaties brengen wij graag samen.

Ons team bestaat uit verschillende experts eenieder exact weet wat de mogelijkheden zijn in het eigen vakgebied. Hierdoor krijgt iedere klant opnieuw enkel het beste van het beste op maat. Door de korte lijnen met de klant maar ook onderling in ons team, kunnen wij snel schakelen.
vacatures

Een gelukkige werknemer is een productieve werknemer.

Optima Media verzorgt de volledige online marketing voor gerenommeerde bedrijven, waarbij we gebruik maken van Webdevelopment, Drone-opnames, VoIp Centrales en SEO. We vormen samen een team van 15 enthousiaste, jonge, en gedreven collega’s.

Wil je een voorstel?

Wil jij binnen korte tijd een optimale webshop laten maken en stel je hierbij hoge eisen aan de kwaliteit en mogelijkheden om uit te breiden? Neem dan vandaag nog contact op met Optima Media. Wij zetten binnen korte tijd een complete webshop voor je op waarmee je direct omzet kunt draaien. Bel ons vandaag nog op 088 06 66 176 of vul onderstaande formulier in, zodat we direct voor je aan de slag kunnen gaan.

Kant-en-klare webshop
  • Jouw wensen
  • Jouw gegevens

Sectie

Dienst *
500
Vanwege de recente corona-maatregelen stappen bedrijven massaal over op webshops. Omdat er veel haast bij is en om de investering laag te houden hebben we kant-en-klare webshop oplossingen ontwikkeld. Binnen 3 werkdagen kan de shop al live!

Sectie

Extra diensten

Sectie

Sectie

Probeer je project zo specifiek mogelijk te beschrijven.