We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots.
Toenemende concurrentie in de markt heeft geleid tot een hogere kost-per-klik met als gevolg hogere advertentiekosten en lagere marges per product.
HET DOEL
Organische traffic realiseren
Primaire doel was om een alternatief kanaal te activeren waarbij er niet per klik betaald hoeft te worden.
DE OPLOSSING
Slimme SEO-strategie
On-site SEO: Complete site onderwerpen aan alle aspecten die bijdragen aan een posititeve invloed op de organische zoekresultaten.
Externe linkprofiel optimalisatie: Het inzetten van linkbuilding om de domein autoriteit te verbeteren, in verhouding ten opzichte van de concurrenten.
0
zoekwoorden
op pagina 1
0
zoekwoorden
in de top 3
0
zoekwoorden
op de 1e positie
0
Groei
in omzet
Wie hebben er aan deze case gewerkt?
De SEO-specialisten
Bob van de Vooren
Frontier Explorer
Jeffrey Chin A Foeng
Commercieel manager
Lieve Gorter
Content marketeer
Hanneke Bakker
Copywriter
Michael Latulola
UX Designer
Tariq Ghazi
SEA specialist
Erwin van der Weij
Copywriter
Soufian Lamnadi
Founder
Maije Tromp
Back-end developer
Sander de Goede
Copywriter
Tim Kooijman
Content creator
Maurice Kooijker
SEO-specialist
Are you ready?
Let's start the journey
Wil je ook een succescase? Neem dan vrijblijvend contact op voor een adviesgesprek.