Branding & strategie

Branding is een essentieel onderdeel van de marketing tegenwoordig. Het aanpassen van bestaande en opzetten van nieuwe tactieken is dagelijkse kost bij ons als branding agency. Oude modellen werken niet meer en met het oog op ROI is het van enorm belang om dynamisch te zijn.

Branding Agency model

Het See, Think, Do & Care model maakt dit mogelijk voor elke business, net als zoekmachine optimalisatie. Dit model is de basis waarop jouw marketing en branding moet gaan leunen. Alles wordt erop toegespitst om de bezoeker of de klant te helpen met de fase waarin deze zich bevindt

Zoekmachine optimalisatie
branding agency

See, Think, Do & Care concreet bij ons als branding agency

Het model is opgesplitst in vier fases die samen het volledige klanttraject vormen:

  • See: de bezoeker oriënteert zich maar heeft nog geen koopintentie en is nog geen klant
  • Think: de bezoeker overweegt klant te worden
  • Do: de klant wil een aankoop bij je doen
  • Care: de klant is tevreden over je aankoop – nu moet je de klant tevreden houden

Jouw marketing en strategie moet afgestemd worden op de fase waarin de klant/bezoeker zich bevindt.

Ben je klaar om met jouw branding agency aan de slag te gaan met See, Think, Do & Care? Bel ons dan direct op 088 06 66 176!

Branding in drie stappen

Zo zorgt Optima Media voor jouw succesvolle brand awareness!
01
Strategie
Strategie bepalen op basis van concurrenten, huidige online positie en doelstelling.
02
Uitvoering
Aan de hand van de strategie, starten we met de creatie van visuals en lancering van de campagnes.
03
Maximaliseren
Nadat de eerste rapportage binnen is, sturen we bij om nog meer resultaat te halen. Op naar de top!

Dit is wat klanten zeggen

De online marketing wordt verzorgd door onze partners van Optima Media uit IJsselstein. Ze zijn er in korte tijd in geslaagd om meer lead aanvragen te genereren via de website.
John van den Heuvel
Directeur Officium B.V.

Cases

Ook zo'n succes?

Daag ons uit!

ergun cengel commercieel manager

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan met een specialist van onze branding agency. Tijdens het gesprek kunnen we d.m.v. geavanceerde tools de huidige situatie en de mogelijke kansen in kaart brengen.